RedOrchestra.net — A place for fans of Red Orchestra and mods

In English

Etsitkö Darkest Houriin ja Red Orchestra: Ostfrontiin tekemiäni pelikenttiä? Jos kyllä, löydät ne täältä.

Rising Storm

Rising Storm on laajennus ja modifikaatio Red Orchestra 2: Heroes of Stalingradiin. Tämä peli tullaan julkaisemaan myöhemmin kunhan Heroes of Stalingrad on saapunut kauppoihin. Rising Storm kohdistuu Tyynenmeren sotateatterille ja vuosivälillä 1942–1945. Modin tekemiseen ryhtynyt kokenut kehitystiimi on läheisessä yhteistyössä RO2:n valmistavan pelitalon Tripwire Interactiven kanssa.

Rising Storm on 1. persoonan ammuntapeli, joka pohjautuu Red Orchestra 2:n käyttämään pelimoottoriin, Unreal Engine 3.0:aan. Tripwiren väki luovutti tälle modaustiimille SDK-työkalun jo hyvissä ajoin, sillä Rising Storm halutaan saada kauppoihin vain muutamia kuukausia Heroes of Stalingradin ilmestymisen jälkeen. Tavanomaisille modaustiimeille SDK julkaistaneen vasta paljon myöhemmin Heroes of Stalingradin saavuttua yleisön ulottuville. Tripwire Interactiven päätös antaa ohjelmisto Rising Stormin valmistamiseen jo ennakkoon takaa sen, että Rising Stormia ei tarvitse odottaa vuosikausia vaan vain muutamia kuukausia. Rising Storm tulee issältämään moninpeli- ja yksinpelimoodin. Peliä on rakennettu toukokuusta 2010 lähtien.

Tämän projektin johdossa on Tony Gillham. Gillham on uransa varrella työstänyt useita modeja, kuten Darkest Houria ja Carpathian Crossesia. Rising Stormin johtava kenttäsuunnittelija on After Hourzin ja Minion Workzin Mark Dittman.

Satunnainen kuva


Viralliset sivustot: