RedOrchestra.net — A place for fans of Red Orchestra and mods

In English

Etsitkö Darkest Houriin ja Red Orchestra: Ostfrontiin tekemiäni pelikenttiä? Jos kyllä, löydät ne täältä.

Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad

Heroes of Stalingrad julkaistiin maailmanlaajuisesti 13. syyskuuta 2011 Steamin välityksellä parin viikon pituisen lykkäyksen jälkeen. Tripwire Interactive, joka on Red Orchestra –sarjan takana, varmisti mainitun julkaisupäivämäärän 21.6. Pelin yksinpeli- ja moninpelikentät sijoittuvat maantieteellisesti Stalingradiin ja sen ympäristöön ja ajankohdaltaan. Pelin viralliset kentät ajoittuvat heinäkuun 1942 ja helmikuun 1943 vaiheisiin.

Tripwire Interactiven mukaan Heroes of Stalingrad on uudenlainen taktinen ammuskelupeli realismin faneille. Toisin kuin Ostfront 41–45, uusi peli sisältää kokonaisen yksinpelikampanjan. Kampanja on mahdollista tietojen mukaan pelata ainakin saksalaisten puolella. Ennen pelin ilmestymistä arvuultiin, onko myös neuvostosoturin yksinpelikampanja tarjolla. Se on. Aluksi tosin pelaajan on käytävä saksalaisten kampanja läpi.

Red Orchestra 2 sisältää runsaasti uudistuksia verrattuna Ostfronttiin. Esimerkiksi suojaan painautuminen on aivan uudenlainen toiminnallisuus. Pelaaja voi lisäksi ampua sokkona kulman tai ikkunankarmin yltä näkemättä mihin hän aseellaan ampuu. Pelissä on hiottu joukkuetason komentojärjestelmää. Tuliaseet on hiottu ja niiden mekaniikkaa tarkennettu siten, että aseiden luodeissa on realistinen ballistiikka ja läpäisykyky mukana. Ainakin yksinpelimoodissa pelaajilla on moraali mukana. Se saattaa vaikuttaa myös moninpelimoodissa etenkin bottien toimintaan. Heroes of Stalingradissa yksi silmiinpistävimmistä eroavaisuuksista verrattuna Red Orchestra 1:een on uusi pelimoottori. Heroes of Stalingrad käyttää Unreal Enginen kolmosversiota.

Satunnainen kuva


Viralliset sivustot: